Małgorzata Krupa – jestem psychologiem pracującym w nurcie terapeutycznym skoncentrowanym na rozwiązaniach (CTSR).
Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach: Psychotraumatologia na WSB – NLU w Nowym Sączu, Przygotowanie pedagogiczne w Instytucie Pedagogicznym PWSZ w Nowym Sączu, Neuropsychologia kliniczna i diagnoza neuropsychologiczna w ujęciu praktycznym na Uniwersytecie SWPS w Katowicach oraz Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu oraz wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Aktualnie jestem studentką na studiach podyplomowych na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu.
Jestem absolwentką Wilbur Wright College w Chicago, Illinois- jak również Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu (specjalność psychologia kliniczna i osobowości). Dodatkowo jestem członkiem Międzynarodowego Towarzystwa Honorowego Phi Theta Kappa. Pracowałam jako wykładowca zajmując się diagnozą inteligencji, diagnozą osobowości oraz psychologią kliniczną. Posiadam również doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, z autyzmem, zespołem Downa oraz dziećmi sprawiającymi problemy wychowawcze.
Jestem autorem tłumaczenia polskiej wersji Montrealskiej Skali Oceny Funkcji Poznawczych (MOCA – B).
W ramach pracy z pacjentem oferuję: pomoc psychologiczną, konsultację, diagnozę oraz zajęcia psychoedukacyjne.
Możliwość pracy z pacjentem w języku angielskim.
Dodatkowe szkolenia:
• “Podstawy stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC ® – V”, Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Warszawa
• “Warsztaty partycypacyjne ukierunkowane na konsultacje Standardów pomocy interdyscyplinarnej świadczonej osobom pokrzywdzonymi przestępstwem / wypracowanie alternatywnych rozwiązań do przyjętych w standardach” Stowarzyszenie Wspierania Aktywności “Bona Fides”, Lublin
• Studium pracy z klientem z obszaru zaburzeń odżywiania, Studium Umiejętności Psychologicznych, Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach “CTSR”, Warszawa
• Trening interpersonalny, Studium Umiejętności Psychologicznych, Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach “CTSR”, Warszawa
• Warsztaty relaksacyjno – medytacyjne (program terapii neurorelaksacyjnej), Opactwo Benedyktynów w Tyńcu, Kraków
• “Emotion Management for Autistic Children & Adolescents”, (“Zarządzanie emocjami dzieci i młodzieży z autyzmem”) – Professor Tony Attwood & Dr Michelle Garnett, Australia
• Trening Umiejętności Społecznych TUS – Fundacja Pomoc Autyzm, Warszawa
• „Kryzys w kryzysie czyli praca skoncentrowana na rozwiązaniach z cierpiącym nastolatkiem” – Studium Umiejętności Psychologicznych „CTSR”, Warszawa
• „Osobista zmiana – jak dokonywać zmian swoich zachowań i wspomagać w tym innych” – Uniwersytet SWPS, Warszawa
• „TUS Bricks & Play” Trening Umiejętności Społecznych – Dziecięce Relacje, Warszawa
• „Dziecko z autyzmem w przedszkolu” – Fundacja Pomoc Autyzm, Warszawa
• „Użyteczny dorosły w kryzysie nastolatka”, „Prawo w gabinecie psychoterapeuty”, „Abc LGBT dla pomagaczy” – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach „CTSR”, Warszawa
• Kids’ Skills metoda „DAM RADĘ!” i „JESTEM Z CIEBIE DUMNY!” – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach “CTSR”
• „Zachowania autodestrukcyjne u dzieci i młodzieży” – Wielkopolski Instytut Psychoterapii Zespół Specjalistycznych Ośrodków Psychoterapii i Szkoleń, Poznań
•„Alkoholizm i inne uzależnienia”, „Rozwój seksualny osób z niepełnosprawnością intelektualną”, „Bardzo późna interwencja terapeutyczna czyli ABC zachowań i praca nad trudnymi zachowaniami naszych podopiecznych” Ośrodek Profilaktyki Społecznej, Kraków
• KORP – Programy Terapii – uprawnienia do wykorzystania modułu KORP – PT dla dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia w programie komputerowym KomKOD, KOMLOGO, Gliwice
• Skala Inteligencji Stanford – Binnet 5 – uprawnienia diagnostyczne, PTPiP w Gdańsku
• KORP – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia – Centrum Rozwoju Zdolności i Terapii Mowy „Podwójnie Wyjątkowi”, Kraków
• KOZE – Karty Oceny Zachowania i Emocji do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do 16. roku życia – Centrum Rozwoju Zdolności i Terapii Mowy „Podwójnie Wyjątkowi”, Kraków
• W świecie dziecięcych zmysłów – Sensodydaktyka – Poziom II Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych, Warszawa
• Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – szkolenie TSR II stopnia, CTSR, Kraków
• Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – szkolenie TSR I stopnia, CTSR, Warszawa
• Wywiad systemowy z parą – Uniwersytet SWPS, ACPiR, Warszawa
• Genogram – klucz do zrozumienia rodziny – Uniwersytet SWPS, ACPiR, Warszawa
• MMPI – 2 (Minnesocki Wielowymiarowy Inwentarz Osobowości 2) – Uniwersytet SWPS, ACPiR, Warszawa
• Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – Marta Bogdanowicz i Dariusz Okrzesik, OTE Kangur, Kraków
• Metoda Dobrego Startu – OTE Kangur, Kraków
• Metoda Feuersteina – Instrumental Enrichment – Israel/ PTPiP Gdańsk
• Podstawowe szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, Nowy Sącz
• Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność uczniów – OTE Kangur, Kraków
• Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów – OTE Kangur, Kraków
• Diagnosta w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym (Bateria 5/6, Bateria 8, 7/9, Bateria 10/12, Bateria GIM) – PTPiP Gdańsk/Warszawa
• Protecting God’s Children Program for Adults – St. Constance, Chicago, IL
• Focus on Children – Circuit Court of Cook County, Chicago, IL
• Bipolar Disorder and Suicide, Student’s Poster Session – Harold Washington College, Chicago, IL (prezentacja pracy)
Małgorzata Krupa
Nowy Sącz Rynek 11, 33-300 Nowy Sącz
Telefon: 794 661 686 / Mail: kontakt@ad-intra.pl